EviCare bevat alle mogelijkheden die je van goede praktijksoftware verwacht en meer. Dit komt omdat EviCare is ontwikkeld door verschillende therapeuten uit de complementaire zorg. Door zorgverleners die zelf ook dagelijks met cliënten werken. Zo is EviCare helemaal afgestemd op het gemak van het werken als zorgverlener!
Behandel je cliënten op maat door de effectiviteit van je behandeling te meten.
Laura Diel: "Wat ik ook merk is dat ik de vergelijkingen van de effectiviteit heel prettig vind. Ik vraag altijd eerst hoe het met ze gaat. Vaak laat ik het daarna dan op scherm zien. Als ze deze verbetering dan zelf ook zien heeft dit een versterkend effect. Ze voelen zich nog beter. Als het slechter gaat op bepaalde punten, dan krijg ik ook vaak een verklaring. Dat helpt mij om de behandeling gericht af te stemmen op de situatie en mijn behandeling op maat te geven".
Renate Knijff: "Ook mijn cliënten vinden het fantastisch dat ze inzage hebben in de vragenlijsten. Ze vragen dan of ik ze uit wil printen of maken er een foto van, zodat ze thuis aan hun man kunnen laten zien dat het echt beter met ze gaat. Het is echt een heel fijn en makkelijk programma".
Margriet van der Goot: "Nu ik er inmiddels geruime tijd ervaring mee heb, merk ik dat dit een programma is waar we echt veel aan kunnen hebben als het gaat om onderzoek. Je kunt inderdaad met EviCare op kwalitatief goede manier zien wat de effectiviteit van je behandeling is".
Wilma Franke: "Ik wil geen alternatief zijn voor de reguliere zorg, maar gelijkwaardig. Als wij onze ervaringen en effectiviteit kunnen onderbouwen kunnen we ook met andere zorgverleners in gesprek.
EviCare geeft ons de kans om onderdeel te worden van de Nederlandse gezondheidszorg".
Renate Knijff: "Ik heb een praktijk in Middelharnis, maar draai ook 1 dag per maand praktijk op de polikliniek in het ziekenhuis. We willen dit na de vakantie wellicht gaan uitbreiden.
De gynaecologen zijn heel enthousiast over EviCare. Als ik patiënten krijg doorverwezen krijg ik een uitdraai van HIX, het ziekenhuissysteem. Andersom print ik de vragenlijsten uit EviCare weer uit voor hen. Zij vinden onze vragenlijsten fijn, omdat we hiermee ook echt de diepte in gaan. Zij hebben vaak weinig tijd en door ze de lijsten te geven ontvangen zij belangrijke aanvullende diagnostiek, waar zij weer iets aan hebben. Regelmatig hebben we ook samen overleg en dat werkt toch heel professioneel. Ik merk dat ik door hen ook als een volwaardig specialisme gezien wordt".
Laura Diel: "Ik kijk ook altijd naar de evaluaties na 3 maanden. Mijn cliënten krijgen deze automatisch vanuit EviCare toegestuurd. Dat vind ik heel belangrijk want dan zie ik wat mijn cliënten van mijn behandeling vonden en of ik ze ook goed geholpen heb".
Alda Bons: "Het meest bijzondere vind ik echt dat EviCare bijdraagt aan de Evidence Based Practice. Ook dit helpt om steeds meer een brug te slaan tussen reguliere en complementaire zorg. Naar de toekomst toe zou EviCare bovendien kunnen bijdragen aan het doen van wetenschappelijke studies".
Margriet van der Goot: "Naast dat ik een eigen praktijk heb, ben ik ook opgeleid als verloskundige en klinisch epidemioloog. Wat ook interessant is aan EviCare, is dat ik denk dat je er wetenschappelijk onderzoek mee kunt doen en de diepte mee in kunt gaan. Dat komt omdat technisch EviCare heel flexibel is. Iedere vragenlijst kan er in, ieder onderzoek kan er in en in de tijd kun je in het kader van onderzoek ook zelf bepalen wanneer je data wilt verkrijgen. Ik denk echt dat als beroepsorganisaties hiermee gezamenlijk gaan werken dat de resultaten uit EviCare sterk genoeg zijn om daarmee straks de effectiviteit van onze behandelingen aan te tonen. En dat is hard nodig".
Het gehele cliëntendossier, bijbehorende bestanden, onderzoeksresultaten, vragenlijsten etc. netjes bij elkaar.
Joyce Knoops: "Als ik EviCare opstart kan ik gelijk vanuit de homepagina met 1 klik het dossier van mijn cliënt openen. Vervolgens zie ik weer met 1 klik de antwoorden uit de vragenlijsten. Ik schrijf mijn verslag, maar kan direct ook daaronder de historie en vorige verslagen van mijn consulten zien"
Inge Manssen: "Wat ook heel fijn is, is het Historieoverzicht met de mogelijkheid hier notities in te zetten. Als de cliënt mij bijvoorbeeld mailt, zet ik haar vraag met mijn antwoord gelijk in een notitie in EviCare waardoor het direct in het historieoverzicht komt te staan. De mail kan ik dan weggooien. Dat is beter voor de veiligheid en ook makkelijker, want ik heb in het dossier gelijk alles bij de hand. En in het historieoverzicht zie ik gelijk wanneer wat heeft gespeeld".
Karin Stronk: "Wat ik ook echt heel goed vind zijn de Key Items die ik erin kan zetten, waardoor ik steeds kan zien wat belangrijk is en geen fouten maak".
Alda Bons: "EviCare is een gebruiksvriendelijk en praktisch pakket. De agenda, consultverslag, administratie, facturen, rapportage, vragenlijsten etc. alles staat bij elkaar. Dat maakt het voor mij compleet en makkelijk om mee te werken. Het ondersteunt mijn manier van werken goed".
Karin Stronk: "Over EviCare ben ik heel erg enthousiast. Ik vind het een overzichtelijk programma en makkelijk werkbaar. Bovendien biedt het mij als zorgverlener voldoende mogelijkheden om belangrijke dingen aan te passen, die meer horen bij mijn eigen expertise. Je kunt heel erg op maat vragenlijsten maken, maar ook je intake aanpassen naar je eigen inzicht. Daarom sluit het nu bij mijn werk heel erg goed aan".
Karin Stronk: "Ze mogen bij mij ook meekijken. Dat geeft ze het gevoel betrokken te zijn bij hun behandeling en het biedt transparantie naar mijn cliënt toe. Door de metingen zien ze ook zelf het resultaat. Van de 20 cliënten krijg ik dan ook zo’n 18 keer terug dat ze wilden dat alle zorgverleners zo professioneel werkten. Dat ze het heel fijn vinden dat ik met dit programma werk. Professioneel hoor ik steeds".
Rabea Iqbal: "Wat voor mij heel erg belangrijk is in een pakket, is de beveiliging. Ik werk namelijk ook met patiëntendossiers vanuit ziekenhuizen en krijg soms volmachten en andere gevoelige informatie. Deze medische dossiers en bestanden kan ik nu uploaden in het dossier van de cliënt, wetende dat ik ze daar weer makkelijk terug kan vinden en dat ze daar op een veilig manier, volgens de AVG opgeborgen zijn. Voor mij is EviCare gewoon echt fantastisch en ik kan het dan ook iedereen echt aanbevelen!".
Rabea Iqbal: "Super fijn pakket om mee te werken, vooral omdat het zo flexibel is. Ik heb een groepspraktijk met best wel een aantal complexe dingen en heb al met veel verschillende pakketten gewerkt. Geen enkele was zo volledig als EviCare. Zo heb ik naast mij ook medewerkers, werken we soms ook bij mensen thuis, op flexibele locaties of in meerdere behandelkamers tegelijk. Dat moest ik ergens allemaal in EviCare kwijt. Inmiddels zitten we er helemaal als groepspraktijk in en doen we er alles in. Het is superfijn dat nu alles in 1 pakket zit".
Eenvoudig je administratie en facturatie zelf doen. Je ziet direct hoe jouw praktijk loopt.
Caroline Brons: "Ook het agenda systeem werkt perfect en de uitnodigingen naar de patiënt toe zien er zeer professioneel en verzorgd uit".
Joyce Knoops: "Wat ik verder prettig vind is dat het systeem mij bij het maken van afspraken attendeert op de reistijd. Ik heb namelijk 2 locaties en anders vergeet je dat wellicht. Je merkt dat dit systeem eigenlijk steeds een beetje met je meedenkt".
Joyce Knoops: "Ik klik direct vanuit mijn dossier 1 keer op een button en maak een factuur. Vervolgens klik ik om de factuur te versturen waarbij ik zelfs kan kiezen voor de optie van een betaalverzoek. Via een tikkie heb ik dan heel snel mijn geld ontvangen. Ik kan ook kiezen voor pin en bank etc. maar ik werk inmiddels graag met tikkies".
Elvira Stam: "Wat ik heel fijn vind, is de koppeling naar het boekhoudprogramma. Dat scheelt mij echt tijd én geld!"
Meer cliënten dankzij de marketingondersteuning vanuit EviCare.
Ontwikkeld voor therapeuten, door therapeuten. Eenvoudig, flexibel en praktisch in gebruik.
Karin Stronk: "Bovendien biedt het mij als zorgverlener voldoende mogelijkheden om belangrijke dingen aan te passen, die meer horen bij mijn eigen expertise. Je kunt heel erg op maat vragenlijsten maken, maar ook je intake aanpassen naar je eigen inzicht. Daarom sluit het nu bij mijn werk heel erg goed aan".
Inge Manssen: " Ik werk al een tijdje met EviCare. Wat ik fijn vind is dat ik nog eerst op papier kan werken. Zeker bij het eerste consult, waar de intake bij zit. Ik verwerk de vragen uit EviCare van te voren op papieren consult uit en voer het achteraf in in EviCare. De klachtenlijst check ik voorafgaand aan mijn consult even in EviCare (want de cliënt vult dit vooraf thuis in) wat de antwoorden zijn. Bij een tweede consult hoef ik vaak alleen nog maar het verslag te typen en dat gaat wel direct tijdens het consult. Vervolgens kan ik direct vanuit EviCare de factuur sturen en ben ik klaar".
Margriet van der Goot: "Natuurlijk is het belangrijk dat je er lekker mee kunt werken en dat kan ik. Ik ben zelf nogal chaotisch en merk dat EviCare mij structuur biedt. Vooral met de combinatie van de vooraf gestuurde vragenlijst met de intake ben ik erg blij. Je weet van te voren waar een vrouw mee gaat komen en tijdens de intake komt dan de rest. Ik merk dat ik daardoor echt alle informatie heb die ik nodig heb om goed te kunnen behandelen. Bovendien is het heel simpel en praktisch en kostte het mij dan ook geen enkele moeite om er mee te gaan beginnen".
Caroline Brons: "Kortom, een geweldig systeem waar ik inmiddels in minder dan 4 maanden beslist al niet meer buiten kan. En heb je wat te vragen? Er zitten MENSEN achter en die staan altijd voor je klaar".
Rabea Iqbal: "Soms was onze praktijksituatie zo complex, dat we samen met Lisanne van EviCare moesten zoeken naar een creatieve oplossing. Dan denken ze echt met je mee. Ze reageerde ook altijd heel snel. En hoe moeilijk het soms was, we vonden samen altijd een oplossing. Zijn eigenlijk geen beperkingen tegengekomen. Dan merk je pas hoe flexibel EviCare is, waardoor het toch aangepast kan worden naar jouw situatie".