EviCare Logo

Geen lid van een samenwerkingspartner? Ontvang 25% introductiekorting op het basispakket!

Mogelijkheden

EviCare bevat alle mogelijkheden die je van goede praktijksoftware verwacht en meer. Dit komt omdat EviCare is ontwikkeld door verschillende beroepsverenigingen uit de complementaire zorg. Door zorgverleners die zelf ook dagelijks met cliënten werken. Zo is EviCare helemaal afgestemd op het gemak van het werken als zorgverlener!

Alle mogelijkheden op een rijtje

EviCare biedt je als zorgverlener ondersteuning op het gebied van Practice based Evidence werken, het registreren van je consultregistratie, het voeren van je gehele administratie en het verrichten van je marketing. Klik op de plusjes hieronder voor meer informatie over de verschillende mogelijkheden.

Practice based Evidence werken

Behandel je cliënten op maat door de effectiviteit van je behandeling te meten.

Practice based Evidence werken

  • Practice based Evidence werken en daarmee de effectiviteit van je behandeling meten, maakt EviCare uniek. Klachten worden door je cliënt zelf, voorafgaand aan de afspraak, vastgelegd en de ernst van de klacht wordt jouw cliënt zelf gemeten. Dit gebeurt volledig automatisch en kost jou geen extra tijd.
    Bij vervolgconsulten zal EviCare de uitslagen automatisch met elkaar vergelijken en vervolgens aan je tonen. In één seconde zie je welke klachten bij jouw cliënt verminderd zijn, gelijk zijn gebleven of wellicht verergerd zijn. Het helpt je direct om jouw behandeling bij te stellen of aan te vullen waar nodig is. 
  • Practice based Evidence werken kan alleen als de data zoveel als mogelijk 'zuiver' zijn verkregen. Dat betekent dat de cliënt zelf de vragenlijst moet invullen en hierbij niet beïnvloed mag worden door de zorgverlener. EviCare heeft dit hele proces geautomatiseerd en voldoet aan dit criterium. Dit bespaart bovendien veel kostbare tijd, zorgt ervoor dat je niet tijdens je afspraak veel achter de computer moet zitten en zorgt er bovendien voor dat de data waardevol zijn m.b.t. het aantonen van de effectiviteit van je behandelingen.

Laura Diel: "Wat ik ook merk is dat ik de vergelijkingen van de effectiviteit heel prettig vind. Ik vraag altijd eerst hoe het met ze gaat. Vaak laat ik het daarna dan op scherm zien. Als ze deze verbetering dan zelf ook zien heeft dit een versterkend effect. Ze voelen zich nog beter. Als het slechter gaat op bepaalde punten, dan krijg ik ook vaak een verklaring. Dat helpt mij om de behandeling gericht af te stemmen op de situatie en mijn behandeling op maat te geven".

Renate Knijff: "Ook mijn cliënten vinden het fantastisch dat ze inzage hebben in de vragenlijsten. Ze vragen dan of ik ze uit wil printen of maken er een foto van, zodat ze thuis aan hun man kunnen laten zien dat het echt beter met ze gaat. Het is echt een heel fijn en makkelijk programma".

Rapportages maken

  • Naast het meten van jouw effectiviteit op cliëntenniveau kun jij in je rapportage ook de effectiviteit meten van alle vormen van behandelingen die jij geeft. Op klachtenniveau kun jij per klacht de effectiviteit van je behandeling meten. Zo zie je direct hoeveel cliënten met jouw behandeling geholpen zijn met hun vermoeidheidsklachten, depressiviteit of andere klachten.
  • Op een eenvoudige manier kun je zelf je rapportages samenstellen. Kun je selecties maken in doelgroep, op klachten, op behandeling, op leeftijd, opleidingsniveau en nog veel meer. Wil jij graag weten hoeveel vrouwen in de leeftijd 30 tot 50 jaar jij in je praktijk hebt, die gekomen zijn met vermoeidheidsklachten en door jou behandeld zijn met behandeling X en vooruitgang hebben geboekt? Dan kun je dat op een eenvoudige manier uit EviCare halen.

Samen de effectiviteit van onze complementaire zorg aantonen

  • EviCare is een programma van verbinden. Alleen samen kunnen we laten zien dat de complementaire zorg een prominente plaats verdient binnen de Nederlandse gezondheidszorg. Je bent onderdeel van een groter geheel. Van een positieve beweging van professionele zorgverleners die passie hebben voor hun vak en die graag de Nederlandse gezondheidszorg willen veranderen. Dat schept een band.

Wilma Franke: "Ik wil geen alternatief zijn voor de reguliere zorg, maar gelijkwaardig. Als wij onze ervaringen en effectiviteit kunnen onderbouwen kunnen we ook met andere zorgverleners in gesprek.
EviCare geeft ons de kans om onderdeel te worden van de Nederlandse gezondheidszorg".

Renate Knijff: "Ik heb een praktijk in Middelharnis, maar draai ook 1 dag per maand praktijk op de polikliniek in het ziekenhuis. We willen dit na de vakantie wellicht gaan uitbreiden.
De gynaecologen zijn heel enthousiast over EviCare. Als ik patiënten krijg doorverwezen krijg ik een uitdraai van HIX, het ziekenhuissysteem. Andersom print ik de vragenlijsten uit EviCare weer uit voor hen. Zij vinden onze vragenlijsten fijn, omdat we hiermee ook echt de diepte in gaan. Zij hebben vaak weinig tijd en door ze de lijsten te geven ontvangen zij belangrijke aanvullende diagnostiek, waar zij weer iets aan hebben. Regelmatig hebben we ook samen overleg en dat werkt toch heel professioneel. Ik merk dat ik door hen ook als een volwaardig specialisme gezien wordt".

Effectiviteits- en klanttevredenheidsonderzoek

  • Het effectiviteits- en klanttevredenheidsonderzoek vindt automatisch plaats na 3 maanden. De resultaten uit dit onderzoek laten jou de effectiviteit van jouw behandeling zien. Dit is 3 maanden nadat jouw cliënt geen gebruik meer heeft gemaakt van jouw diensten. Jouw cliënt kan ook zijn/haar tevredenheid over jou als zorgverlener hierin aangeven.
    Het versturen van dit onderzoek gebeurt geheel automatisch en kost jou geen tijd. Indien een cliëntendossier 3 maanden niet is geopend, stuurt EviCare jouw cliënt automatisch dit effectiviteits- en klanttevredenheidsonderzoek.
    De uitslagen vind je weer terug in de rapportage en geven je een goed beeld van de effectiviteit van jouw behandeling op langere termijn. 
    Uiteraard kun je ook zelf vragen toevoegen aan dit onderzoek, waardoor het onderzoek naadloos kan aansluiten bij jouw behoeften als zorgverlener en als ondernemer.

Laura Diel: "Ik kijk ook altijd naar de evaluaties na 3 maanden. Mijn cliënten krijgen deze automatisch vanuit EviCare toegestuurd. Dat vind ik heel belangrijk want dan zie ik wat mijn cliënten van mijn behandeling vonden en of ik ze ook goed geholpen heb".

Wetenschappelijk onderzoek

  • Vanuit EviCare willen we graag wetenschappelijk onderzoek ondersteunen. Om deze regenen nodigen wij hoogleraren en onderzoekers, die geïnteresseerd zijn in de kwaliteit en effectiviteit van complementaire zorg, uit om gebruik te maken van de mogelijkheden van EviCare voor wetenschappelijk onderzoek. Samen kunnen we de Nederlandse gezondheidszorg verbeteren en meer inzicht krijgen in de mogelijkheden van de complementaire zorg.

Alda Bons: "Het meest bijzondere vind ik echt dat EviCare bijdraagt aan de Evidence Based Practice. Ook dit helpt om steeds meer een brug te slaan tussen reguliere en complementaire zorg. Naar de toekomst toe zou EviCare bovendien kunnen bijdragen aan het doen van wetenschappelijke studies".

Consultregistratie

Het gehele cliëntendossier, bijbehorende bestanden, onderzoeksresultaten, vragenlijsten etc. netjes bij elkaar.

Overzichtelijke homepagina

  • Als je inlogt in EviCare is het beginscherm zo ingericht dat je alles ziet wat voor jou belangrijk is. Je ziet hier je nieuwe berichten en de afspraken die voor vandaag zijn ingepland. Je kunt op je afspraak klikken en dan kom je direct in de gegevens van jouw cliënt. Zo kun je direct aan de slag.

Joyce Knoops: "Als ik EviCare opstart kan ik gelijk vanuit de homepagina met 1 klik het dossier van mijn cliënt openen. Vervolgens zie ik weer met 1 klik de antwoorden uit de vragenlijsten. Ik schrijf mijn verslag, maar kan direct ook daaronder de historie en vorige verslagen van mijn consulten zien"

Historieoverzicht

  • Praktijkgemak en overzichtelijkheid is iets wat wij erg belangrijk vinden. Als je in EviCare naar het dossier van je cliënt gaat, staat onder je consultverslag direct de 'historie'. Hierin zie je in één overzicht de geschiedenis van jouw cliënt. Zo heb je alle belangrijke informatie van jouw cliënt in één overzicht, handig tijdens het consult. Je hoeft dan niet te switchen tussen pagina's.

Inge Manssen: "Wat ook heel fijn is, is het Historieoverzicht met de mogelijkheid hier notities in te zetten. Als de cliënt mij bijvoorbeeld mailt, zet ik haar vraag met mijn antwoord gelijk in een notitie in EviCare waardoor het direct in het historieoverzicht komt te staan. De mail kan ik dan weggooien. Dat is beter voor de veiligheid en ook makkelijker, want ik heb in het dossier gelijk alles bij de hand. En in het historieoverzicht zie ik gelijk wanneer wat heeft gespeeld".

Intake met key items

  • Bij de intake kun je alle gegevens kwijt die voor jou als therapeut/zorgverlener van belang zijn. Zoals de huisarts, allergieën, medicatie, leefstijl, diagnose, behandeling, zorgverzekeraars etc.. Ook biedt dit veld je de mogelijkheid om belangrijke elementen, die voor jou nog ontbreken, toe te voegen. Zo maak je jouw intake op maat en vind je alles wat voor jou belangrijk is altijd terug in de intake.
  • Daarnaast biedt de intake je de mogelijkheid elementen uit je intake te selecteren en als Key item in de linkerbalk te plaatsen in het scherm. Deze blijven altijd, waar je ook in je dossier bent, zichtbaar. Je kunt ze niet meer over het hoofd zien. Denk aan bepaalde medicatie, allergieën of contra indicaties.

Karin Stronk: "Wat ik ook echt heel goed vind zijn de Key Items die ik erin kan zetten, waardoor ik steeds kan zien wat belangrijk is en geen fouten maak".

Consultverslag

  • In het consultverslag kun je op eenvoudige wijze je consultregistratie verrichten. Er is voldoende ruimte om jouw bevindingen te noteren. Daarnaast vind je hier op overzichtelijke wijze de gehele historie van je client terug (zie historieoverzicht). Hierdoor zie je in één scherm direct alle belangrijke informatie op een rij vanuit het consult waarin je werkt.
    Tevens kun je hier bestanden in uploaden, zoals uitslagen van onderzoeken, brieven van de huisarts etc. Je houdt dan alles van jouw client bij de hand. Aan het eind van het consult heb je met slechts één druk op de knop een vervolgafspraak gemaakt.
  • Terwijl je bezig bent in het consult zul je merken dat alle voor jou relevante informatie steeds direct beschikbaar is. Onderzoeksresultaten, intake, facturen, klachtenlijsten, en meer. Ze staan allemaal bij elkaar en zijn makkelijk te openen. Hierdoor beschik je direct over wat je op dat moment nodig hebt.

Alda Bons: "EviCare is een gebruiksvriendelijk en praktisch pakket. De agenda, consultverslag, administratie, facturen, rapportage, vragenlijsten etc. alles staat bij elkaar. Dat maakt het voor mij compleet en makkelijk om mee te werken. Het ondersteunt mijn manier van werken goed".

Onderzoeksresultaten verwerken

  • Zo’n 200 verschillende onderzoeken (bloedonderzoeken, visuele onderzoeken, kaartonderzoeken, drukpuntonderzoeken, visuele onderzoeken, mineralen-en vitaminenonderzoeken, en nog meer) zijn inmiddels opgenomen in EviCare met eventuele bijbehorende referentiewaarden. Bij het inrichten van jouw EviCare selecteer je eenvoudig welke onderzoeken voor jou van toepassing zijn. Deze zullen vervolgens zichtbaar worden in jouw cliëntendossier. De rest blijft onzichtbaar. Ook hier weer alles bij de hand, maar wel op jouw situatie afgestemd. En mis je een onderzoek? Dan zet je het er eenvoudig zelf bij. Ook zo pas je EviCare helemaal aan jouw wensen aan!

Vragenlijsten maken

  • Vanuit de beroepsverenigingen zijn een aantal vragenlijsten, zoals intake, klachtenonderzoek en effectiviteits- en klanttevredenheidsonderzoek voor een deel alvast voor je gemaakt. Daarin staan vragen waarvan we weten dat iedere zorgverlener die belangrijk vind. Makkelijk en het bespaart je tijd om het allemaal zelf te moeten doen. Mis je vragen of onderwerpen? Geen probleem. Op eenvoudige wijze voeg je ook nog je eigen vragen toe, zodat je zeker weet dat alles er in zit.
  • Ook kun helemaal zelf je zelf eigen vragenlijsten maken. Iedere lijst en vraag kan erin. De resultaten verschijnen automatisch weer in het dossier van de cliënt. Vanuit de vergelijking kun je ook hiermee Practice based Evidence werken en de effectiviteit van je behandeling meten!

Karin Stronk: "Over EviCare ben ik heel erg enthousiast. Ik vind het een overzichtelijk programma en makkelijk werkbaar. Bovendien biedt het mij als zorgverlener voldoende mogelijkheden om belangrijke dingen aan te passen, die meer horen bij mijn eigen expertise. Je kunt heel erg op maat vragenlijsten maken, maar ook je intake aanpassen naar je eigen inzicht. Daarom sluit het nu bij mijn werk heel erg goed aan".

Vragenlijsten vergelijken

  • Voorafgaand aan iedere consult, ontvangt jouw cliënt een bevestiging van de afspraak met een link voor de vragenlijst. Met het invullen van deze lijst door je cliënt, meet jij de effectiviteit van je behandeling. De lijsten worden automatisch met elkaar vergeleken en jij ziet hiervan het resultaat.
    Mochten consulten elkaar te snel opvolgen, dan zet je deze functionaliteit uit en bepaal je zelf per keer of er vergeleken dient te worden. Een groot voordeel van deze automatisering is ook dat jijzelf nog maar weinig hoeft in te vullen en minder tijd hoeft te besteden achter je computer. Zo blijft er meer tijd over voor het gesprek met je cliënt.

Karin Stronk: "Ze mogen bij mij ook meekijken. Dat geeft ze het gevoel betrokken te zijn bij hun behandeling en het biedt transparantie naar mijn cliënt toe. Door de metingen zien ze ook zelf het resultaat. Van de 20 cliënten krijg ik dan ook zo’n 18 keer terug dat ze wilden dat alle zorgverleners zo professioneel werkten. Dat ze het heel fijn vinden dat ik met dit programma werk. Professioneel hoor ik steeds".

Bestanden uploaden

  • Bestanden uploaden kan direct in het dossier van je cliënt. Brieven van de huisarts, labuitslagen, ingevulde kaarten en andere voor jou belangrijke zaken kun je eenvoudig uploaden in het dossier van je cliënt. Zo heb je alles bij de hand en hoef je niet te zoeken. 

Veilig digitaal je dossier versturen

  • Vanaf 01 juli 2020 is het wettelijk verplicht dat patiënten digitaal hun dossier in kunnen zien. Vanuit EviCare kan dat via een eigen beveiligde mailomgeving van EviCare zelf. Niet iedere zorgverlener heeft immers een eigen beveiligde mailomgeving, vandaar dat dit vanuit EviCare is geregeld.

    Het verzenden van deze gevoelige informatie is door EviCare op het hoogste niveau beveiligd en voldoet aan de wettelijke richtlijnen zoals AVG, NTA 7516 en WvGGZ. Bovendien is deze beveiligde verbinding ISO27001:2017 en NEN 7510:2017 gecertificeerd door TüV. Wel zo’n veilig idee dat je ook hierin voldoet aan de wetgeving.

Rabea Iqbal: "Wat voor mij heel erg belangrijk is in een pakket, is de beveiliging. Ik werk namelijk ook met patiëntendossiers vanuit ziekenhuizen en krijg soms volmachten en andere gevoelige informatie. Deze medische dossiers en bestanden kan ik nu uploaden in het dossier van de cliënt, wetende dat ik ze daar weer makkelijk terug kan vinden en dat ze daar op een veilig manier, volgens de AVG opgeborgen zijn. Voor mij is EviCare gewoon echt fantastisch en ik kan het dan ook iedereen echt aanbevelen!".

Groepspraktijk

  • Ben je met meerdere collega’s in een groepspraktijk en voeren jullie een gezamenlijke administratie? Geen probleem. Ook dat kan in EviCare. Agenda’s van de verschillende zorgverleners staan dan bij elkaar, je hebt toegang tot de dossiers en je factureert op één account. Deze constructie is goedkoper, want je betaalt voor je collega’s niet de volledige pakketprijs.
  • Ben je met meerdere collega's in een groepspraktijk, waarbij jullie allemaal een eigen account hebben, met een eigen administratie, maar wel graag toegang willen hebben tot elkaars agenda? Ook dat kan. Jullie administratie is dan gescheiden, maar jullie kunnen wel in elkaars agenda voor de cliënten.
  • Wil je meer weten? Neem dan even contact met ons op. Dan helpen we je met het inrichten van jullie groepspraktijk.

Rabea Iqbal: "Super fijn pakket om mee te werken, vooral omdat het zo flexibel is. Ik heb een groepspraktijk met best wel een aantal complexe dingen en heb al met veel verschillende pakketten gewerkt. Geen enkele was zo volledig als EviCare. Zo heb ik naast mij ook medewerkers, werken we soms ook bij mensen thuis, op flexibele locaties of in meerdere behandelkamers tegelijk. Dat moest ik ergens allemaal in EviCare kwijt. Inmiddels zitten we er helemaal als groepspraktijk in en doen we er alles in. Het is superfijn dat nu alles in 1 pakket zit".

Administratie en facturatie

Eenvoudig je administratie en facturatie zelf doen. Je ziet direct hoe jouw praktijk loopt.

Praktijkagenda

  • In de praktijkagenda kun jij op eenvoudige wijze je afspraken plannen. Gegevens worden dan ook direct doorgevoerd in het dossier, waardoor je ze slechts eenmalig hoeft in te voeren. Ook tijden blokken, bijvoorbeeld als je naar de tandarts moet, kun je eenvoudig hierin verwerken. En werk je op meerdere locaties? Geen probleem. Ook die kunnen hierin geplaatst worden.

Caroline Brons: "Ook het agenda systeem werkt perfect en de uitnodigingen naar de patiënt toe zien er zeer professioneel en verzorgd uit". 

Joyce Knoops: "Wat ik verder prettig vind is dat het systeem mij bij het maken van afspraken attendeert op de reistijd. Ik heb namelijk 2 locaties en anders vergeet je dat wellicht. Je merkt dat dit systeem eigenlijk steeds een beetje met je meedenkt".

Online webagenda

  • Jouw praktijkagenda kan ook eenvoudig als online webagenda gebruikt worden. Hierdoor kunnen jouw cliënten 24 uur per dag zelf bij jou een afspraak boeken. Jouw praktijk is hiermee altijd open. Bij de zorgverleners van Care for Women hebben we inmiddels ervaren dat dit tot een aanzienlijke toename van het aantal cliënten heeft geleid. Door het openstellen van je agenda op bepaalde delen van de dag, kun je ruimte creëren voor nieuwe afspraken. Bovendien kun je deze beschikbaarheid op eenvoudige wijze in de herhaling zetten en ook weer net zo makkelijk verwijderen.
  • Werk je op meerdere locaties? Geen probleem. Ook dat kan in EviCare.

Facturen maken

  • EviCare kent in het systeem een eenvoudig factuursysteem, dat je middels je eigen logo helemaal kunt personaliseren. Bovendien kun je aangeven of je, in het kader van vergoedingen, alles op 1 factuur wilt hebben staan of de producten en diensten gesplitst wilt hebben. Ook een eventuele vrijstelling van BTW wordt door EviCare keurig apart weergegeven.

Joyce Knoops: "Ik klik direct vanuit mijn dossier 1 keer op een button en maak een factuur. Vervolgens klik ik om de factuur te versturen waarbij ik zelfs kan kiezen voor de optie van een betaalverzoek. Via een tikkie heb ik dan heel snel mijn geld ontvangen. Ik kan ook kiezen voor pin en bank etc. maar ik werk inmiddels graag met tikkies".

Betalingen bijhouden

  • In het factuuroverzicht kun je in één overzicht makkelijk zien welke facturen al betaald zijn en welke niet. Zo hoef je niet al je facturen na te gaan en kun je, indien er nog niet betaald is, direct met één druk op de knop een betalingsherinnering sturen. 

Koppeling e-Boekhouden

  • Voor het verrichten van de boekhouding heeft EviCare een koppeling met het programma e-Boekhouden gemaakt. Dit is een simpel maar goed boekhoudprogramma voor weinig geld en goedgekeurd door de belastingdienst. 
    Door de koppeling worden de facturen uit EviCare automatisch overgezet en hoef je dit niet meer handmatig te doen. Zo kun je nu je hele boekhouding met aangiften zelf doen. EviCare heeft voor haar gebruikers een mooie korting geregeld. Bekijk de website voor meer informatie. 

Elvira Stam: "Wat ik heel fijn vind, is de koppeling naar het boekhoudprogramma. Dat scheelt mij echt tijd én geld!"

Boekhouding uitbesteden

  • Geen zin om zelf je omzetbelasting of je inkomstenaangifte te doen? Heb je nog geen boekhouder of heb je een dure boekhouder? Vergelijk dan eens de prijs die je welllicht nu betaald met het gespecialiseerde bureau die wij voor je geregeld hebben. Omdat je met EviCare werkt is het voor hen heel eenvoudig dit tegen een veel scherper tarief voor jou te doen. Wellicht interessant voor je. In het prijzenoverzicht vind je de prijzen.

Automatisch mails versturen

  • EviCare moet jou als therapeut ook vooral veel gemak opleveren. Zo zijn er verschillende mails geautomatiseerd. De afspraakbevestiging, een herinnering voor de afspraak en het effectiviteit- en tevredenheidsonderzoek worden allemaal automatisch verstuurd. Daar heb je allemaal geen werk aan. Je facturen en betalingsherinneringen kun je met slechts een druk op de knop (veilig) naar jouw cliënt versturen terwijl je bezig bent met je consult.

Automatische afspraakherinneringen

  • Je cliënt kan de afspraak niet vergeten. 24 uur voor de afspraak krijgt de cliënt automatisch een herinnering.

Documenten bewaren

  • Heb je bepaalde documenten die je veel gebruikt? Die kun je overzichtelijk opslaan in EviCare. Vanuit hier kun je ze gemakkelijk downloaden, printen of aan je cliëntendossier toevoegen.
  • Ook je beroepsorganisatie kan hier documenten opslaan, die jij dan weer makkelijk kunt gebruiken.

Bedrijfsrapportages

  • Ook vind je in EviCare de rapportages over je eigen praktijk terug. Rapportages als hoeveel mannen/vrouwen, in welke leeftijdscategorie heb je in je praktijk de afgelopen 3 maanden gehad. Hoeveel consulten van hoeveel minuten heb je afgelopen jaar gedraaid en nog veel meer, vind je terug in EviCare. Administratief zie je direct welke omzet je gedraaid hebt in de door jou gekozen periode en kun je het splitsen in producten en diensten. Dit geeft jou ook goed inzicht in de zakelijke kant van jouw praktijk

Je eigen mailaccount beveiligen

  • Mail je regelmatig met je cliënt en kunnen deze mails vertrouwelijke informatie bevatten? Kies er dan voor om ook je eigen mailomgeving te laten beveiligen. Ook dat kan eenvoudig via het beveiligde mailpakket. Jouw mails worden dan verstuurd via een versleutelde lijn. Je verstuurt je mail vanuit je eigen professionele mailbox (mailboxen zoals Hotmail zijn helaas niet te beveiligen).
    De mail wordt versleuteld en afgeleverd in de mailbox van je cliënt. Deze ontvangt op de mobiele telefoon een bericht, dat hij/zij accepteert en de mail is zichtbaar. Uiteraard kun je niet-gevoelige mails nog gewoon op de ‘normale’ manier blijven versturen.

Marketingondersteuning

Meer cliënten dankzij de marketingondersteuning vanuit EviCare.

Gratis aansluiting bij keurmerk 'Aantoonbaar Beter'

  • Werk je met EviCare? Dan kom je automatisch in aanmerking voor het Keurmerk 'Aantoonbaar Beter' (www.aantoonbaar-beter.nl). Het Keurmerk voor therapeuten die de effectiviteit van hun behandeling op juiste wijze kunnen aantonen en Practice based Evidence werken. Dit Keurmerk kun je vermelden op je eigen website, waardoor jouw clienten direct kunnen zien dat zij inzage krijgen in de effectiviteit van jouw behandeling en betrokken worden bij jouw behandeling.

 

Aantoonbaar Beter Keurmerk

Gratis vermelding website Therapeutenkaart.nl

  • Therapeuten met het Keurmerk 'Aantoonbaar Beter', kunnen zich ook gratis registreren op therapeutenkaart.nl. Op deze website kunnen cliënten therapeuten vinden die Practice based Evidence werken. Met EviCare werk je Practice based Evidence en dus kun jij ook gratis een vermelding verkrijgen op deze website, waardoor meer cliënten jouw praktijk zullen vinden en een afspraak bij je maken.

Nieuwsbrieven versturen

  • Vanuit EviCare kun je op eenvoudige manier nieuwsbrieven versturen naar cliënten die hier toestemming voor gegeven hebben. Het maakt niet uit met welk mailprogramma je werkt, de gegevens haal je eenvoudig uit EviCare.

Inzicht in je marketinginspanningen

  • EviCare ondersteunt je ook bij het verrichten van je marketing. Wil je weten vanuit welke marketinginspanning jouw cliënten bij jou terecht zijn gekomen? Of jouw advertenties ook iets hebben opgeleverd? Of je campagne aanpassen op jouw doelgroep? EviCare geeft je die informatie. Zo kun je nog gerichter bouwen aan je eigen praktijk en zul je merken dat je minder geld en tijd kwijt bent aan verkeerde vormen van promotie.

Gebruiksvriendelijkheid

Ontwikkeld voor therapeuten, door therapeuten. Eenvoudig, flexibel en praktisch in gebruik.

Flexibiliteit in het werken op jouw manier

  • Werken zoals jij dat wilt. Dat was het uitgangspunt bij het ontwikkelen van EviCare. Zo kun je zelf vragen toevoegen aan de vragenlijsten maar ook helemaal zelf je vragenlijst maken. Kun je je intake aanvullen met de voor jou belangrijke punten, de key items zelf selecteren die voor jou belangrijk zijn en een keuze maken uit meer dan 200 verschillende onderzoeken met referentiewaarden voor het onderzoeksveld. Jij weet hoe je het hebben wilt en EviCare kun je op jouw werkwijze op veel punten aanpassen. Inrichten, waardoor het voor jou werkbaar wordt. Een voorbeeld van een programma dat ontwikkeld is voor therapeuten, door therapeuten, die zelf begrijpen hoe belangrijk flexibiliteit is.
  • EviCare blijkt zelfs geschikt te zijn voor therapeuten die het fijn vinden om een deel van hun consult op papier te doen, omdat ze het vervelend vinden om achter de computer te zitten tijdens een consult. Het kost weinig werk om daarna de gegevens over te zetten in EviCare

Karin Stronk: "Bovendien biedt het mij als zorgverlener voldoende mogelijkheden om belangrijke dingen aan te passen, die meer horen bij mijn eigen expertise. Je kunt heel erg op maat vragenlijsten maken, maar ook je intake aanpassen naar je eigen inzicht. Daarom sluit het nu bij mijn werk heel erg goed aan".

Inge Manssen: Ik werk al een tijdje met EviCare. Wat ik fijn vind is dat ik nog eerst op papier kan werken. Zeker bij het eerste consult, waar de intake bij zit. Ik verwerk de vragen uit EviCare van te voren op papieren consult uit en voer het achteraf in in EviCare. De klachtenlijst check ik voorafgaand aan mijn consult even in EviCare (want de cliënt vult dit vooraf thuis in) wat de antwoorden zijn. Bij een tweede consult hoef ik vaak alleen nog maar het verslag  te typen en dat gaat wel direct tijdens het consult. Vervolgens kan ik direct vanuit EviCare de factuur sturen en ben ik klaar".

Gratis scholing

  • Werken met een nieuw online praktijk dossier, daar gaat in het begin wat tijd in zitten. Om het je makkelijk te maken, en om tijd te besparen, bieden wij jou ook een gratis training aan. Zo ben je binnen een paar uur helemaal wegwijs in EviCare. Je leert hoe EviCare werkt, hoe je optimaal gebruik kunt maken van het programma en hoe je de effectiviteit van je behandelingen kunt meten. Dat binnen een paar uur én helemaal gratis!

Uitgebreide uitleg (per video)

  • Als je EviCare aanschaft krijg je uiteraard een handleiding waar alle informatie in staat die je nodig hebt. Maar om het je makkelijk te maken hebben wij ook korte hulpvideo’s gemaakt.
    Bij ieder onderdeel hebben wij een korte praktische hulpvideo met uitleg. Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe iets kunt doen. Hoe je een factuur maakt, hoe je een vragenlijst maakt, hoe je de key items aan kunt zetten etc. Hierdoor hoef je niet alles in de handleiding op te zoeken maar krijg je het direct uitgelegd op je scherm. Dat maakt het werken met EviCare ook zo prettig en eenvoudig; precies zoals wij therapeuten het graag willen.
    En voor wie geen geluid heeft op de PC is het ook geen probleem. De tekst staat onderin de video ook uitgeschreven.

Telefonische helpdesk

  • Uiteraard beschikt EviCare ook over een telefonische helpdesk waar Lisanne, Sandra of Claudia klaar zitten om je te helpen. Als geen ander begrijpen wij dat jouw passie gericht is op jouw werk als therapeut en dat EviCare slechts een hulpmiddel is om je zo goed mogelijk hierbij te helpen. De gratis scholing, alle hulpvideo's en onze helpdesk zullen je helpen om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen. We doen het immers samen. 

Caroline Brons: "Kortom, een geweldig systeem waar ik inmiddels in minder dan 4 maanden beslist al niet meer buiten kan. En heb je wat te vragen? Er zitten MENSEN achter en die staan altijd voor je klaar".

Rabea Iqbal: "Soms was onze praktijksituatie zo complex, dat we samen met Lisanne van EviCare moesten zoeken naar een creatieve oplossing. Dan denken ze echt met je mee. Ze reageerde ook altijd heel snel. En hoe moeilijk het soms was, we vonden samen altijd een oplossing. Zijn eigenlijk geen beperkingen tegengekomen. Dan merk je pas hoe flexibel EviCare is, waardoor het toch aangepast kan worden naar jouw situatie".

Aantoonbaar Beter

Het keurmerk voor voor professionals die kiezen voor het leveren van aantoonbaar betere zorg.
© 2020 Evicare Privacy statement Algemene voorwaarden Ontwikkeld door Infused
phoneenvelope